"အဘယ္သို႔နည္းဟူမူကား၊ သင္တို႔အေပါင္းသည္
ေယ႐ႈခရစ္ကို ယုံၾကည္သျဖင့္ ဘုရားသခင္၏သားျဖစ္ၾက၏။ . . .
ယုဒလူမရွိ၊ ေဟလသလူမရွိ၊ ကၽြန္မရွိ၊ လူလြတ္မရွိ၊ ေယာက်ၤားမရွိ၊
မိန္းမမရွိ၊ ထိုသခင္၌သင္တို႔အေပါင္းသည္ တစ္လံုးတ၀တည္းျဖစ္ၾက၏။"
ဂလာတိ ၃း၂၆-၂၈။
ရွင္လုကာခရစ္ဝင္က်မ္းသည္ တစ္ခါတစ္ရံ "အမ်ိဳးသမီးမ်ား
ခရစ္ဝင္က်မ္း" ေခၚသည္ဟုဆို၏။ ဤအရာသည္ အမ်ိဳးသမီးတို႔၏လိုအပ္
ခ်က္မ်ားကို သခင္ေယ႐ႈအဘယ္မၽွဂ႐ုစိုက္ေၾကာင္း
သည္။ သူ၏အမႈေတာ္ထဲ၌ အမ်ိဳးသမီးမ်ား အဘယ္မၽွပါဝင္သည္ကိုလည္း
ျပသည္။
သခင္ေယ႐ႈသက္ေတာ္ထင္ရွားစဥ္အခ်ိ
ယဥ္ေက်းမႈမ်ားနည္းတူ၊ အမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္ "ဒုတိယတန္းစားႏိုင္ငံသား"
မ်ားျဖစ္ၾကသည္။ ထိုေခတ္ကာလအခ်ိန္၌ လူေယာက္်m;တို႔သည္ ကၽြန္အျဖစ္
ေသာ္လည္းေကာင္း၊ တစ္ပါးအမ်ိဳးသားအျဖစ္ေသာ္လည္းေ
အျဖစ္ေသာ္လည္းေကာင္း ဖန္ဆင္းျခင္းမခံရသည္ကို ဘုရားသခင္ကိုအလြန္
ေက်းဇူးတင္သည္ဟုဆိုသည္။ ေရာမႏွင့္ဂရိလူ႕ေဘာင္အဖြဲ႕အစည္း
တစ္ခါတစ္ရံ အမ်ိဳးသမီးမ်ားကို ပို၍ဆက္ဆံမႈဆိုးဝါးသည္။ ေရာမယဥ္ေက်းမႈ
တြင္၊ မၾကာခဏဆိုသလို လူတစ္ေယာက္သည္ မိမိဥစၥာကို အေမြေပးရန္
အတြက္၊ ကေလးရရန္အတြက္သာ မိန္းမယူရျခင္းျဖစ္သည္။ အေပ်ာ္မယား
မ်ားလည္းထားၾကသည္။
မ်ားစြာေသာလူ႕ေဘာင္အဖြဲ႕တို႔၌ မိန္းမမ်ားကို ဆိုးဝါးစြာဆက္ဆံ
ၾကသည္။ မိန္းမမ်ားသည္ အမွန္ပင္အာျဗဟံ၏သမီးမ်ားျဖစ္ေ
ေသာသတင္းကို သခင္ေယ႐ႈယူေဆာင္လာခဲ့သည္။ (လုကာ ၁၃း၁၆)။
ထိုအခ်ိန္၌ မိန္းမမ်ားသည္ ဤကဲ့သို႔ၾကားရသည္ကို အဘယ္မၽွေပ်ာ္ၾက
မည္နည္း။ သခင္ေယ႐ႈအဖို႔ သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏သားသမီးမ်ားသာ
ျဖစ္ၿပီး ဘုရားသခင္ေရွ႕၌ ေယာက္်m;မ်ားနည္းတူ တန္ဖိုးရွိ၏။ ယေန႔ႏိုင္ငံ
အသီးသီးမွ အမ်ိဳးသမီးမ်ားအားလုံးအတြက္ သတင္းစကားသည္ အတူတူ
ပင္ျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ေယာက္်ားမိန္းမအား
တစ္လုံးတစ္၀တည္းျဖစ္၏။
တနဂၤေႏြ ေမ ၃
ခရစ္ေတာ္၏ (ပထမအႀကိမ္) ႂကြလာျခင္းကိုႀကိဳဆိုေသာအမ်ိဳး
လူသားတို႔ကိုကယ္တင္ရန္ ဘုရားသခင္၏လုပ္ငန္းႏွင့္ သူ၏လူ
တို႔ေမၽွာ္လင့္ေသာ ေမရွိယျပည့္စုံျခင္းအလို႔ငွာ၊ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္
သည္ လူ႕ဇာတိကိုခံယူေသာအခါ မိန္းမမ်ားသည္ အဘယ္မၽွဝမ္းေျမာက္
သည္ကို ရွင္လုကာတစ္ဦးတည္းသာလၽွင္ ေဖာ္ျပထားသည္ကိုေတြ႕ရ၏။
ဤမိန္းမမ်ားသည္သာျဖစ္ေနသည္ကို သူတို႔အျပည့္အဝနားမလည္ၾကပါ။
သို႔ေသာ္ ဤအံ့ဩဖြယ္ေကာင္းလွေသာအျဖစ္အပ်က္
အျပဳအမူႏွင့္စကားသည္ ဘုရားသခင္၏အလုပ္၌ ၎တို႔၏ယုံၾကည္ျခင္းကို
ျပသည္။
(လုကာ ၁း၃၉-၄၅) ကိုဖတ္ပါ။ မာရိႏွင့္ဧလိရွဗက္တို႔ေတြ႕ဆုံ
ျဖစ္သည္။ လာမည့္ျဖစ္ပ်က္မည့္အျခင္းအရာမ်ာ
ျပရန္ ဧလိရွဗက္ဘယ္ကဲ့သို႔ေျပာသနည္း
ဧလိရွဗက္ေျပာၿပီးေနာက္ မာရိလည္း သူ၏စကားျဖင့္ေျပာ၏။
(လုကာ ၁း၄၆-၅၅)။ ၎တို႔ေျပာဆိုသလို လူတို႔သည္ စကားအစား
သူတို႔အတြက္သီခ်င္းသံဟု နားလည္ၾကသည္။ ဘယ္ကဲ့သို႔ျဖစ္သည္ျဖစ္ေစ၊
ဤစကားမ်ားသည္ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းမွက်မ္းပိုဒ္မ်ား
မာရိသည္ သမၼာက်မ္းကိုေလ့လာသည့္ သစၥာရွိသူျဖစ္ေၾကာင္းျပၿပီး၊ သူမ
သည္ သခင္ေယ႐ႈ၏မိခင္ျဖစ္ရန္ သင့္ေလ်ာ္ေၾကာင္းကိုျပ၏။ မာရိ၏သီခ်င္း
သည္ သမၼာက်မ္း၌သာ အေျခခံသည္မဟုတ္၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္သူမ၏
ဆက္ဆံေရးစပ္ၾကား ေလးနက္စြာအျမစ္တြယ္ျခင္းျဖစ္သည္
သည္ သူမႏွင့္သူမ၏သခင္တို႔ဝိညာဥ္စပ္
ျခင္းစပ္ၾကား ခိုင္မာသည့္ဆက္ႏႊယ္မႈကိုျပသည္။
(လုကာ ၂း၃၆-၃၈) ကိုဖတ္ပါ။ ဗိမာန္ေတာ္၌ရွိေသာ အႏၷ၏
ပုံျပင္သည္ မည္သည့္အေရးႀကီးေသာ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းအေၾကာင္းကို ယူေဆာင္
လာသနည္း။
ဤေမၽွာ္မွန္းထားေသာေမၽွာ္လင့္ျ
၌ျပည့္စုံ၏။ အႏွစ္ (၈၀) ေက်ာ္ မုဆိုးမအိုသည္ ဤနိမိတ္လကၡဏာကို
သိသည္။ ထိုေနာက္မွစၿပီး၊ ဗိမာန္ေတာ္ထဲသို႔လာေရာက္ေသာသူတိ
ကယ္တင္ရွင္အေၾကာင္းေဟာေျပာရန္ သူမ၏အေရးတႀကီးအလုပ္ျဖစ္၏။
သူမသည္ ပထမဦးဆုံး ဧဝံေဂလိသတင္းစကားကို ေဟာၾကားေသာအမ်ိဳးသမီး
တစ္ဦးျဖစ္သည္။
ဤအံ့ဩဖြယ္ေကာင္းလွေသာ အမ်ိဳးသမီးမ်ားတို႔၏ဝန္းက်င္၌
အျဖစ္အပ်က္မ်ားကိုစဥ္းစားပါ။ ဤအံ့ဩဖြယ္ေကာင္းလွေသာ ေျဖာင့္မတ္
ျခင္းတရားမ်ားကို ေဟာေျပာရန္ေခၚေတာ္မူျခင္းခံရေသာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ႏွလုံးသား
မ်ားထဲ၌ ရွင္သန္ေနရန္ကူညီဖို႔ ဘယ္ကဲ့သို႔ျပဳလုပ္ႏိုင္မည္နည္း။
တနလၤာ ေမ ၄
အမ်ိဳးသမီးမ်ားႏွင့္သခင္ေယ႐ႈ၏ကု
နာဣနၿမိဳ႕၌ နိမိတ္လကၡဏာအေၾကာင္းကို လုကာ ၇း၁၁-၁၇
တြင္ဖတ္ပါ။ ဤဆင္းရဲသည့္ မုဆိုးမသည္ မိမိ၏တစ္ဦးတည္းေသာသား၏
ေသျခင္းႏွင့္ ရင္ဆိုင္ေနရသည္။ အသုဘပို႔လူအုပ္ႀကီးမွ ငိုျခင္းသည္မ်ား
လည္းပါသည္။ ဤလူတို႔သည္ ဝမ္းနည္းျခင္းႏွင့္ စာနာျခင္းတရားကိုျပ
သည္။ တစ္ဦးတည္းေသာသားကိုဆုံး႐ႈံးရၿပီ
အထီးက်န္ေသာအသက္တာသည္ ေမၽွာ္လင့္ျခင္းကင္းမဲ့ကာ အလြန္ဝမ္းနည္း
ျခင္းျဖစ္၏။
ၿမိဳ႕ျပင္သို႔ အသုဘပို႔ရန္ထြက္သြားေသာလူစုသည္ ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ဝင္
လာေသာ အျခားလူတစ္စုႏွင့္ဆုံၾကသည္။ ၿမိဳ႕ျပင္သို႔ထြက္ခြာသြားေသာ
လူစု၏ေရွ႕၊ ေခါင္းထဲ၌ေသျခင္းရွိ၏။ ၿမိဳ႕တြင္းသို႔လာေသာလူစု၏ေရွ႕
ဖန္ဆင္းရွင္၌အသက္ရွိ၏။ လူအုပ္စုႏွစ္ခုဆုံသည့္အခါ၊ ဝမ္းနည္းျခင္းျပည့္
လ်က္ရွိေသာ မုဆိုးမကိုသခင္ေယ႐ႈေတြ႕၏။ "သခင္ဘုရားသည္ ထိုမိန္းမ
ကိုျမင္လၽွင္၊ သနားျခင္းစိတ္ရွိေတာ္မူ၍ မငိုႏွင့္ဟု မိန္႔ေတာ္မူလ်က္ (လုကာ
၇း၁၃) မငိုရန္ အျခားသူတစ္ဦးေျပာမည္ဆိုေသာ္၊ အသုံးဝင္မည္မဟုတ္။
သို႔ေသာ္ အသက္၏သခင္၊ သခင္ေယ႐ႈသည္ ျခားနား၏ "မငိုႏွင့္" ဟု
ဆိုေသာအမိန္႔ေနာက္၌ သူမ၏ငိုေႂကြးျခင္းကို ဖယ္ရွားႏိုင္သည့္ တန္ခိုး
ရွိ၏။ သခင္ေယ႐ႈသည္ ေရွ႕သို႔ေလၽွာက္ၿပီး၊ တလားကိုတို႔ကာ၊ လူငယ္
ကိုထေလာ့ဟု အမိန္႔ေပးလိုက္သည္။ တလားကိုတို႔ထိျခင္းသည္ "မသန္႔ရွင္း"
ဟုဆိုရာ ပညတ္တရားကိုခ်ိဳးေဖာက္သည္ဟု လူမ်ိဳးမ်ားအထင္ရွိသည္။
(ေတာ ၁၉း၁၁-၁၃)။ သို႔ေသာ္ ခရစ္ေတာ္အတြက္ သနားက႐ုဏာသည္
စည္းမ်ဥ္းမ်ားထက္ ပို၍အေရးႀကီးသည္။ ထိုေနာက္ လူသားတို႔၏လိုအပ္
ခ်က္မ်ားကို ျဖည့္ဆည္းေပးျခင္းသည္ စည္းမ်ဥ္းမ်ားကိုနားေထာင္သည္ထက္
ပို၍အေရးႀကီးသည္။
နာဣနၿမိဳ႕သည္ ႀကီးေသာနိမိတ္လကၡဏာေတြ႕ျမင္ရၿပီ
ေကာင္းသည့္သတင္းစကားကိုလည္း လက္ခံရရွိသည္။ သခင္ေယ႐ႈ၏ေရွ႕
ေတာ္၌ မိန္းမမ်ားသည္ ေယာက္်m;မ်ားထက္မနည္းဘဲ ေလးနက္စြာခံစား
ၾကရသည္။ ထိုေနာက္ သခင္ေယ႐ႈသည္ ေသျခင္းကိုအႏိုင္ရရွိခဲ့သည္။
(လုကာ ၈း၄၁၊၄၂၊ ၄၉-၅၆) ကိုလည္းဖတ္ပါ။ ဤပုံျပင္တြင္
အေရးႀကီးသည့္ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္ေသာ ယာဣ႐ုအေၾကာင္းကို ေတြ႕ရွိရ၏။ သူသည္
တရားဇရပ္မႉးျဖစ္သည္။ ဝတ္ျပဳျခင္းႏွင့္တရားဇရပ္အလုပ္
ရန္ပုဂၢိလ္ျဖစ္သည္။ ဥပုသ္ေန႔တိုင္း၌ ဆုေတာင္းျခင္းကိုဦးေဆာင္သည့္သူ၊
သမၼာက်မ္းကိုဖတ္ရန္ႏွင့္ တရားေဟာေျပာရန္ ေ႐ြးခ်ယ္ခံရေသာသူျဖစ္သည္။
သူသည္ ခ်မ္းသာႂကြယ္၀ၿပီး ဩဇာအာဏာရွိေသာသူျဖစ္သည္။ သူသည္
သူ၏သမီးကိုခ်စ္၏။ သူ၏သမီးကိုကုသရန္ သခင္ေယ႐ႈထံသို႔ အခ်ိန္မျဖဳန္း
ဘဲ၊ အခ်ိန္မီေရာက္လာသည္။
ဤပုံျပင္မ်ား၌၊ သခင္ေယ႐ႈစကား၏တန္ခိုးေၾကာင့္ ေသေသာ
သားသည္ အမိထံသို႔လည္းေကာင္း၊ ေသေသာသမီးသည္ အဖထံသို႔လည္း
ေကာင္း ျပန္လည္အသက္ရွင္ယူေဆာင္ခဲ့သည္။ ဤအျခင္းအရာတို႔ကို
ေတြ႕ျမင္သမၽွေသာသူတို႔အတြက္ အဘယ္မၽွအံ့ဩဖြယ္ျဖစ္မည္ကို စဥ္းစားပါ။
အထူးသျဖင့္ မိဘမ်ားအံ့မခန္းျဖစ္၏။ ဤပုံျပင္မ်ားသည္ ဘုရားသခင္၏
တန္ခိုးအေၾကာင္း ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ဘယ္ကဲ့သို႔ေျပာသနည္း။ ထိုတန္ခိုးကို
နားလည္ရန္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အဘယ္မၽွ အကန္႔အသတ္ရွိသည္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို
ဘယ္ကဲ့သို႔ေျပာသနည္း။ ( သိပၸံပညာပင္လၽွင္၊ ယခုအခ်ိန္၌ ဘယ္ကဲ့သို႔
ျဖစ္ပ်က္သည္ကို သဲလြန္စ၊ သက္ေသခံတစ္စြန္းတစ္စမၽွမရွိပါ။) သို႔ေသာ္
အေရးႀကီးဆုံးအခ်က္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဘယ္ကဲ့သို႔ေသာအေျ
ျဖစ္ေစ၊ ဘုရားသခင္၏ေကာင္းျမတ္ျခင္းႏွင့္
ကိုးစားရန္ျဖစ္သည္။
အဂၤါ ေမ ၅
ယုံၾကည္ျခင္းႏွင့္ေက်းဇူးတင္ေသာ
(လုကာ ၇း၃၆-၅၀) တြင္ ထမင္းပြဲကို အံ့ဩဖြယ္ေကာင္းသည့္
ဝိညာဥ္ေရးသင္ခန္းစာအားျဖင့္ သခင္ေယ႐ႈသည္ လွည့္လိုက္ၿပီး အျပစ္ရွိ
ေသာမိန္းမတစ္ဦးကို ဂုဏ္ျပဳရာေျမႇာက္ခဲ့၏။ ရွိမုန္ဆိုသည့္ ဖာရိရွဲတစ္ဦး
သည္ သခင္ေယ႐ႈကို မိမိအိမ္၌ထမင္းစားရန္ ေခၚဖိတ္ခဲ့သည္။ ဧည့္သည္
မ်ားေနရာယူၿပီးသည့္ေနာက္ အျခင္းအရာတစ္ရပ္ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။ "ထိုၿမိဳ႕၌
ဆိုးေသာမိန္းမတစ္ေယာက္သည္" (ငယ္ ၃၇)။ သခင္ေယ႐ႈထံသို႔ခ်ဥ္းကပ္
ၿပီးလၽွင္ အဖိုးတန္သည့္ဆီေမႊးႏွင့္ေျခေတာ္
မိမိဆံပင္ႏွင့္သုတ္ေလ၏" (ငယ္ ၃၈)။
(လုကာ ၇း၃၆-၅၀) ကိုဖတ္ပါ။ မိန္းမ၏ေက်းဇူးတင္ေသာ
လက္ေဆာင္ႏွင့္ သူမ၏ယုံၾကည္ျခင္းျဖင့္ လုပ္ေဆာင္မႈကို သခင္ေယ႐ႈ
လက္ခံျခင္းသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ ဘယ္ကဲ့သို႔ေသာသင္ခန္းစာရယူႏိုင္
မည္နည္း။
"လူ႕အျမင္အားျဖင့္ သူမ၏အမႈသည္ ေမၽွာ္လင့္ျခင္းကင္းမဲ့သည္ဟု
ျမင္မည္ျဖစ္၏။ မာရိ၌ ေကာင္းေသာအရည္အခ်င္းမ်ားရွိသည္
ျမင္၏။ သူမ၏ေကာင္းေသာစ႐ိုက္စာမ်က္ႏွာ
ကယ္တင္ျခင္းစီမံကိန္းသည္ မာရိအတြက္ ႀကီးစြာေသာေမၽွာ္လင့္ျခင္းရွိ
လူသားမ်ားအတြက္လည္းရွိ၏။ ခရစ္ေတာ္၏က႐ုဏာေက်းဇူးေတာ္ေၾကာ
မာရိသည္ ဘုရားရွင္၏စ႐ိုက္ကို ပါဝင္ခြင့္ရသည္။ ခရစ္ေတာ္ရွင္သည္
ထေျမာက္ၿပီးေနာက္ မာရိသည္ သခ်ဳØင္းသို႔ပထမဦးဆုံးေရာက္ရွိေ
ျဖစ္သည္။ မာရိသည္ ကယ္တင္ရွင္ျပန္လည္ထေျမာက္ျခင္း
ခဲ့သူျဖစ္သည္။" E. G. White, DA, p. 568 မွ ေကာက္ႏုတ္သည္။
(လုကာ ၈း၄၃-၄၈) တြင္ ႀကီးစြာေသာေဝဒနာခံစားျခင္းအမႈ
ကယ္တင္ရွင္၏ႀကီးစြာေသာက႐ုဏာေက်း
ကုသျခင္းမေပ်ာက္ႏိုင္သည့္ေရာဂါ
ၿပီျဖစ္၏။ သူမ၏ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္စိတ္ဝိညာဥ္ကိ
တစ္ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္အၾကာ ဝမ္းနည္းျခင္းခံစားရၿပီးေနာက္၊ ေမၽွာ္လင့္ျခင္း
အလင္းေရာင္အနည္းငယ္သန္းလာ၏။ သူမသည္ "ယ႐ႈ၏သတင္းကို
ၾကား၏" (မာကု ၅း၂၇)။
သူမဘာကိုၾကားသနား။ ဘာၾကားသည္ကိုကၽြႏ္ုပ္တို႔မသိပါ။
အနည္းငယ္ သို႔တည္းမဟုတ္ အမ်ားႀကီးလားဆိုသည္မွာမသိပါ။ သို႔ေသာ္
သခင္ေယ႐ႈသည္ ဆင္းရဲသားမ်ားအား ဂ႐ုစိုက္သည္ကိုသူမသိ၏။ ႏူနာစြဲ
သူတို႔ကိုသူကိုင္တြယ္၏။ ေရကိုစပ်စ္ရည္အျဖစ္ျပဳလုပ္သည္ကိ
အျခားသူမ်ားလက္မခံေသာသူတို႔ကို သူလက္ခံသည္ကို သူမသိ၏။ ထို႔အျပင္
သူသည္ ေမၽွာ္လင့္ျခင္းကင္းမဲ့ေသာသူတို
ေမၽွာ္လင့္ျခင္းကင္းမဲ့သူတစ္ဦးျ
ၾကားျခင္းသည္ ယုံၾကည္ျခင္းသို႔ပို႔ေဆာင္ရမည္။ (ေရာမ ၁ဝး၁၇)။ ထို
ယုံၾကည္ျခင္းသည္ သူ၏ဝတ္႐ုံအနားကိုတို႔ထိရန္ ႐ိုးသားသည့္အျပဳအမူသို႔
ပို႔ေဆာင္ခဲ့၏။ ထိုတို႔ထိျခင္းသည္ ယုံၾကည္ျခင္းရွိရန္လိုအပ္သည္။ ထိုသို႔
ေသာယုံၾကည္ျခင္းသာလၽွင္ အသက္ေပးပိုင္ရွင္၏ေကာင္းခ်ီးမဂၤ
လက္ခံရရွိမည္ျဖစ္၏။ "သင္၏ယုံၾကည္ျခင္းသည္ သင္၏အနာကိုၿငိမ္းေစ
ၿပီ" (လုကာ ၈း၄၈)။
သူတစ္ပါးကိုၾကည့္ၿပီး ေဝဖန္စီရင္ရသည္မွာ၊ အလြန္ပင္လြယ္ကူ
သည္မဟုတ္ေလာ။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔မေျပာေသာ္လည္း စိတ္ထဲ၌ ကၽြႏ္ုပ္တို႔စီရင္
ေန၏။ အလြန္မွားေသာအရာျဖစ္သည္။ သူတို႔၏အေျခအေန၌ ကၽြႏ္ုပ္တို႔
ရွိေနေသာ္ ဘယ္ကဲ့သို႔လုပ္မည္ကို သိမည္မဟုတ္သည့္အတြက္၊ သူတစ္ပါး
ကိုစီရင္ျခင္းအရာကို ရပ္ဆိုင္းဖို႔ဘယ္ကဲ့သို႔သင္ၾကား
ဗုဒၶဟူး ေမ ၆
သခင္ေယ႐ႈေနာက္လိုက္ေသာအမ်ိဳးသမီ
(လုကာ ၁ဝး၃၈-၄၂) ကိုဖတ္ပါ။ မည္သည့္ဝိညာဥ္ေရးေျဖာင့္မတ္
ျခင္းတရားမ်ား ဤပုံျပင္မွသင္ၾကားရယူႏိုင္မည္
ကိုဖတ္ပါ။
အိမ္ရွင္အျဖစ္မာသသည္ "လုပ္ေကၽြးျခင္းအမႈမ်ား၌ စိတ္ပူပန္ျခင္း
ရွိသျဖင့္" (လုကာ ၁ဝး၄၀)။ ဧည့္သည္မ်ားအတြက္ အေကာင္းဆုံး
ေကၽြးေမြးရန္ သူမသည္ အလုပ္မ်ားေနျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ "မာရိသည္
ေယ႐ႈ၏ေျခေတာ္ရင္း၌ထိုင္၍ စကားေတာ္ကိုနားေထာင္လ်က္ေန၏"
(ငယ္ ၃၉)။ မာသသည္ သူမတစ္ေယာက္တည္းအလုပ္လုပ္ရသည္
မေက်နပ္ဘဲညည္းတြားၿပီး သခင္ေယ႐ႈကိုတိုင္ေျပာသည္။ သခင္ေယ႐ႈသည္
လူမ်ားအားျပဳစုရန္၊ အလုပ္မ်ားရန္ေ႐ြးခ်ယ္ျခင္းကို မာသအားမဆူပါ။ သို႔ေသာ္
အသက္တာ၌အေရးႀကီးဆုံးအရာကို ဦးစားေပးရန္လိုအပ္ေၾကာင္း ၫႊန္ျပ
သည္။ မိတ္သဟာယဖြဲ႕ျခင္းအရာသည္ ေနာက္မွလာႏိုင္သည္။ သခင္ေယ႐ႈ
ႏွင့္မိတ္သဟာယဖြဲ႕ျခင္းသည္ တပည့္ေတာ္ျဖစ္ျခင္းအရာ၌ အေရးအႀကီးဆုံး
ျဖစ္သည္။
"ခရစ္ေတာ္၏အမႈေတာ္သည္ အလုပ္ကိုေသခ်ာၿပီးႀကိဳးစားလုပ္ေ
လုပ္သားမ်ားလိုသည္။ မာသမ်ားအတြက္ တက္ႂကြသည့္ဘာသာေရးလုပ္ငန္း
မ်ားအတြက္ လုပ္ကြက္မ်ားစြာရွိသည္။ သို႔ေသာ္ ဦးစြာမာရိႏွင့္အတူသခင္ေယ႐ႈ
ေျခေတာ္ရင္း၌ထိုင္ပါေစ။ ခက္ခဲေသာအလုပ္မ်ားႏွင့္ ခြန္အားမ်ားကို
ခရစ္ေတာ္၏ေက်းဇူးေတာ္တန္ခိုးႏွ
သည္ အေကာင္းအတြက္မ႐ႈံးနိမ့္ႏိုင္ေသာ တန္ခိုးျဖစ္မည္ျဖစ္၏။"
E. G. White, DA, p. 525.
(လုကာ ၈း၁-၃။ လုကာ ၂၃း၅၅၊၅၆ ႏွင့္ လုကာ ၂၄း၁-၁၂)
ကိုဖတ္ပါ။ ခရစ္ေတာ္၏အမႈေတာ္၌ အမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္ မည္သည့္အလုပ္
ကိုလုပ္ေဆာင္ေၾကာင္း ဤက်မ္းပိုဒ္မ်ားကေျပာသနည္း။
သခင္ေယ႐ႈ၏လုပ္ငန္းသည္ တိုးတက္လာသည့္အခါ၊ "ကိုယ္ေတာ္
သည္ ၿမိဳ႕႐ြာအစဥ္အတိုင္း ေဒသစာရီလွည့္လည္၍ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္
ႏွင့္ယွဥ္ေသာ ဧဝံေဂလိတရားကိုေဟာေတာ္မူ၏" (လုကာ ၈း၁)။ သူႏွင့္
အတူ တပည့္ေတာ္တစ္က်ိပ္ႏွစ္ပါးရွိ၏။ သူ၏သြန္သင္ခ်က္မ်ားျဖင့္တို႔ထိ
ေရာဂါကိုၿငိမ္းေစခဲ့သည့္ အခ်ိဳ႕ေသာမိန္းမတို႔၏တန္ခိုးႀကီ
ခ်က္မ်ားကိုလည္း ရွင္လုကာမွတ္တမ္းတင္ခဲ့သည္။ ခ်မ္းသာေသာအမ်ိဳးသမီး
မ်ားသည္လည္း သူ၏တိုးပြားေနေသာအမႈေတာ္ေနာက္သိ
သည္။ အခ်ိဳ႕ေသာမိန္းမမ်ားကို လုကာေဖာ္ျပရာ၌၊ (၁) နတ္ဆိုးစြဲေသာ
မာဂဒလဟု ေခၚေသာမာရိအပါအဝင္ ေရာဂါၿငိမ္းေစခဲ့ေသာ မိန္းမတခ်ိဳ႕၊
(၂) ေဟ႐ုဒ္မင္း၏စားေတာ္ကဲ ခုဇ၏မယား ေယာဟႏၷ၊ (၃) ႐ႈရွႏၷႏွင့္
(၄) မိမိဥစၥာကိုလႉ၍ ကိုယ္ေတာ္ကိုလုပ္ေကၽြးေသာအျခား
ပါၾက၏။ (ငယ္ ၃)။
လူသားတိုင္းအတြက္ သခင္ေယ႐ႈသည္ အေသခံခဲ့သည္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔
သိသည္။ ဤအရာသည္ လူတိုင္းက ဘုရားသခင္အေရွ႕၌ တူညီသည္ကို
ကၽြႏ္ုပ္တို႔နားလည္ရန္ကူညီသည္။ ဤမွန္ေသာသေဘာတရားကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔
သည္ အျခားသူတစ္ပါးကို ဘယ္ကဲ့သို႔ျပသနည္း။ သူတစ္ပါးကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔
ကအထင္မေသးေအာင္၊ ဘယ္ကဲ့သို႔ေသခ်ာေအာင္ ျပဳလုပ္မည္နည္း။
ၾကာသပေတး ေမ ၇
ဆုေတာင္းျခင္း၌သစၥာရွိျခင္း။ ဆက္ကပ္လ်က္ေပးကမ္းျခင္း (လုကာ ၁၈း၁-၈)။
သခင္ေယ႐ႈသည္ မုဆိုးမႏွစ္ဦးျဖင့္ အေရးႀကီးသည့္ဝိညာဥ္ေရး
ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားကို သြန္သင္ရန္ျပသည္ကို ရွင္လုကာေဖာ္ျပထားသည္။
ပထမ အမႈတြင္၊ ဆင္းရဲၿပီးအာဏာမရွိသည့္ မုဆိုးမတစ္ဦးသည္
တရားမၽွတစြာစီရင္ရန္ တန္ခိုးႀကီးၿပီးအာဏာရွိသည့္ တရားသူႀကီးႏွင့္ရင္ဆိုင္
ရသည္။ သူမသည္ မတရားေသာျပစ္မႈ၏သားေကာင္ျဖစ္သည္
တရားဥပေဒႏွင့္တရားမၽွတမႈကို ယုံၾကည္သူျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ တရားသူ
ႀကီးသည္ လူႏွင့္ဘုရားကိုဆန္႔က်င္ေသာသူျ
မုဆိုးမကိုကူညီရန္ အေရးမစိုက္ပါ။ မုဆိုးမတို႔ကို ဂ႐ုျပဳျခင္းသည္ သမၼာ
က်မ္း၏ေတာင္းခံခ်က္ျဖစ္သည္။ (ထြက္ ၂၂း၂၂-၂၄။ ဆာလံ ၆၈း၅။
ေဟရွာ ၁း၁၇)။ သို႔ေသာ္ တရားသူႀကီးသည္ ဥပေဒကိုလိုက္နာရန္
ေ႐ြးခ်ယ္ျခင္းမျပဳ။ သို႔ေသာ္ ထိုမုဆိုးမ၌ လက္နက္တစ္ခုရွိသည္။ သည္းခံ
ျခင္းျဖစ္သည္။ သူမသည္ ထိုလက္နက္ျဖင့္ တရားသူႀကီးကို အင္အားကုန္
ခန္းေစ၍ တရားမၽွတစြာစီရင္ျခင္းကိုရ၏။
ဤသင္ခန္းစာပုံျပင္သည္ အေရးႀကီးသည့္အခ်က္ (၃) ခ်က္ကို
သြန္သင္သည္။ (၁) အားမေလ်ာ့ဘဲႀကိဳးစားဆုေတာင္း
(၂) ဆုေတာင္းျခင္းသည္ အရာခပ္သိမ္းကိုေျပာင္းလဲေစသည္၊ ဆိုးယုတ္
ေသာတရားသူႀကီး၏ႏွလုံးသားကို ေျပာင္းလဲေစသည္၊ (၃) တည္ၾကည္
ေသာယုံၾကည္ျခင္းသည္ ေအာင္ျမင္ေသာယုံၾကည္ျခင္းျဖစ္
တိုင္းအတြက္၊ စစ္မွန္ေသာယုံၾကည္ျခင္း၌ ထာ၀ရဥာဏ္ပညာရွိ၏။ အ႐ႈံး
မေပးႏွင့္။ အၿပီးသတ္ေအာင္ျမင္ျခင္းရရွိရန္ ]]လူသားသည္ႂကြလာ}} သည္
တိုင္၊ ေစာင့္ရျငားေသာ္လည္း ေစာင့္ျခင္းကိုဆိုလိုသည္။ (ငယ္၈)။
ဒုတိယ အမႈတြင္ (လုကာ ၂၁း၁-၄။ မာကု ၁၂း၄၁-၄၄)။
ဗိမာန္ေတာ္ဝန္းက်င္ရွိ မ်က္ႏွာႏွစ္ဖက္လွဘာသာေရးေခါင္းေ
ေဝဖန္ေျပာဆိုၿပီးစအခ်ိန္၌ျဖစ္
ကို သူၫႊန္ျပလိုက္သည္။ စစ္မွန္သည့္ဘာသာေရးကိုျပသည့္ မုဆိုးမျဖစ္
သည္။ "သူတို႔သည္ မုဆိုးမအိမ္ကိုလုယူသိမ္းစား" ေသာသူမ်ားျဖစ္သည္ဟု
ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္တို႔အား သခင္ေယ႐ႈေဖာ္ျပသည္။ (လုကာ ၂ဝး၄၇)။
ထိုေနာက္ မုဆိုးမမ်ားႏွင့္ သူဆင္းရဲတို႔အားျပဳစုေသာ သမၼာက်မ္း၏စည္းမ်ဥ္း
ကိုလည္း ခ်ိဳးေဖာက္ၾကသည္။ ထိုစဥ္အခါက၊ မ်ားစြာေသာသူတို႔သည္
ဘာသာတရားရွိသည့္အသြင္ျဖင့္ သာ ေပးကမ္းၾကသည္။ ပိုလၽွံသည့္
၎တို႔၏ေငြမ်ားမွေပးျခင္းျဖစ္သည္
၎တို႔၏ကိုယ္ပိုင္ဆက္ကပ္မႈ ဘာမၽွပါဝင္ျခင္းမရွိျဖစ္သည္။ ယေန႔လူတို႔
သည္လည္း ဤကဲ့သို႔ပင္ျခားနားျခင္းမရွိ။
ျပည့္စုံသည့္ပုံပမာအျဖစ္ မုဆိုးမကိုၾကည့္ရန္ သခင္ေယ႐ႈက ၎၏
တပည့္မ်ားကိုေျပာသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သူမသည္ ၎၌ရွိသမၽွ
ကိုေပးျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
ပထမအုပ္စု၏အေၾကာင္းျပခ်က္ကား သူမ်ားအထင္ႀကီးေအာင္
ဗန္းျပျခင္းသာျဖစ္သည္။ မုဆိုးမ၏အေၾကာင္းျပခ်က္ကား၊ ဘုရားသခင္၏
ဂုဏ္ေတာ္ကိုခ်ီးမြမ္းျခင္းႏွင့္ ဆက္ကပ္ျခင္းျဖစ္သည္။ မုဆိုးမသည္ ဘုရားရွင္
၏ပိုင္ဆိုင္မႈကိုသိၿပီး သူမ၌ရွိသမၽွ၊ ေၾကးနီဒဂၤါးႏွစ္ျပားကို "သြင္းခ်"
လိုက္သည္။ (လုကာ ၂၁း၂)။ သူမ၏စိတ္သေဘာထားသည္ မွန္ကန္သည့္
အတြက္ သခင္ေယ႐ႈသူမအားခ်ီးမြမ္း၏။ အရာခပ္သိမ္းကိုျမင္ႏိုင္သည့္
ဖန္ဆင္းရွင္၏မ်က္စိ၌ အေရးႀကီးဆုံးအခ်က္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ေပးျခင္းမဟုတ္၊
အဘယ္ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ေပးျခင္းသာျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အဘယ္မၽွေပးျခင္း
ကားမဟုတ္၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ဆက္ကပ္ျခင္း၏အတို
သူတစ္ပါး၏ေကာင္းက်ိဳးအတြက္ႏွင့္ ဘုရားသခင္၏အမႈေတာ္အတြက္
သင္မည္မၽွဆက္ကပ္လႉဒါန္းသနည္း။
ေသာၾကာ ေမ ၈
ထပ္ဆင့္ေလ့လာရန္။
"ကပ္တိုင္ေပၚ၌ ေဝဒနာျပင္းထန္စြာခံစားေနရခ်ိန္၌ သခင္ေယ႐ႈသည္
သူ၏မိခင္ကို သတိရသည္။ ဝမ္းနည္းငိုေကၽြးလ်က္ရွိေသာ မိန္းမမ်ားကို
ကိုယ္ေရာင္ျပၿပီး ကယ္တင္ရွင္ထေျမာက္ျခင္းသတင္းကို ဦးစြာျဖန္႔ေဝေသာ
သူမ်ားအျဖစ္ အသုံးျပဳခဲ့သည္။ ဤသခင္ေယ႐ႈပင္၊ ယေန႔မိန္းမတို႔၏
အေကာင္းဆုံးမိတ္ေဆြျဖစ္ၿပီး အသက္တာအစိတ္အပိုင္းအားလုံး၌ ကူညီရန္
အသင့္ရွိ၏" E. G. White, The Adventist Home, p. 204.
"သခင္ဘုရားသည္ ေယာက္်m;မ်ားကိုသာမဟုတ္ဘဲ၊ မိန္းမမ်ား
အတြက္အလုပ္ရွိသည္။ သူ၏အလုပ္၌၊ အေရးႀကီးေသာအခ်ိန္၌၊ သူတို႔
လုပ္ရမည့္ေနရာ၌ ေနရာယူထားမည္ျဖစ္၏။ သူသည္လည္း သူတို႔မွတစ္ဆင့္
အလုပ္လုပ္မည္ျဖစ္၏။ သူမတို႔၏အလုပ္ႏွင့္တာဝန္သည္ သန္႔ရွင္းေသာ
ဝိညာဥ္ေတာ္၏ဩဇာေအာက္၌ရွိသည္ကို ၎တို႔ကသိလၽွင္၊ သူ၏အမႈေတာ္
၌ လိုအပ္ေသာအရာခပ္သိမ္းတို႔ကို ရရွိမည္ျဖစ္၏။ ၎တို႔၏ကိုယ္ကို
ဆက္ကပ္ေသာ ဤအမ်ိဳးသမီးမ်ားတို႔ကိုလည္း ကယ္တင္ရွင္သည္ သူ၏
အမႈေတာ္၌ အလင္းမ်ားအျဖစ္မွတ္ယူမည္ျဖစ္၏။ ထိုေနာက္ ေယာက္်ား
မ်ားထက္သာလြန္ေသာတန္ခိုးကို သူတို႔အားေပးမည္ျဖစ္၏။ အိမ္ေထာင္မႈ
ေရးရာမ်ား၌ ေယာက္်ားမ်ားမျပဳလုပ္ႏိုင္ေသာ
၏။ ဤအလုပ္သည္ အသက္တာ၏အတြင္းပိုင္းအထိေရာက္သည္
ေယာက္်m;မ်ားအလွမ္းမမီေသာ ႏွလုံးသားမ်ားသို႔ ၎တို႔က နီးကပ္စြာလာ
ႏိုင္သည္။ ၎တို႔၏အလုပ္သည္ အေရးပါၿပီးလိုအပ္သည္။" E. G. White,
Evangelism, pp. 464, 465 မွေကာက္ႏုတ္သည္။
-၀-
No comments:
Post a Comment