Saturday, June 13, 2015

သင္ခန္းစာ ၁၂။ ေယရုရွလင္၌ သခင္ေယရႈ (Text)



အလြတ္က်မ္းခ်က္
"ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕အနီးသို႔ေရာက္၍ ၾကည့္ျမင္လၽွက္ ငိုေႂကြးေတာ္မူ၍။" (လုကာ ၁၉း၄၁)။


သခင္ေယ႐ႈ၏ေနာက္ဆုံးေလာက၌ ရက္သတၱတစ္ပတ္အသက္တာ
ကို ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕တြင္ ကုန္လြန္ခဲ့သည္။ ထိုရက္သတၱတစ္ပတ္တြင္ ေလာက
ကိုတုန္ခါေစသည့္ အျခင္းအရာမ်ားျဖစ္ခဲ့သည္။ (၁) ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕သို႔
ေအာင္ပြဲခံဝင္ေရာက္ျခင္း၊ (၂) ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕ေပၚငိုေႂကြးျခင္း၊ (၃) ဗိမာန္
ေတာ္ကိုရွင္းလင္းျခင္း၊ (၄) ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္မ်ား သူ႕အားဖမ္းဆီး
ရန္ စီစဥ္ႀကံေဆာင္ျခင္း၊ (၅) ေနာက္ဆုံးညစာစားပြဲႏွင့္ေဂသေရွမန္ဥယ်ာဥ္၌
ေဝဒနာခံစားခ်က္မ်ား၊ (၆) ျပက္ရယ္ျပဳသည့္တရားစီရင္ျခင္း၊ (၇) ကပ္တိုင္
တင္ျခင္း၊ (၈) ျပန္လည္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္း။ မည္သည့္ၿမိဳ႕မွ ရက္သတၱ
တစ္ပတ္အတြင္း သမိုင္း၌ေသေရးရွင္ေရးကိစၥတို႔ကို ယခင္ကေတြ႕ႀကဳံခဲ့ဖူး
သည္မရွိ။ ဤအခ်ိန္ကာလသည္ အဆိုးႏွင့္အေကာင္း၊ အမွားႏွင့္အမွန္
တိုက္ပြဲႀကီး၏အျမင့္ဆုံးအခ်ိန္သို႔ ေရာက္ရွိခဲ့သည္။ ဤအျဖစ္အပ်က္မ်ား၏
အေရးႀကီးပုံကို သခင္ေယ႐ႈသာလၽွင္နားလည္၏။

သူ၏အသက္တာ၌ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕ကို သခင္ေယ႐ႈအႀကိမ္ေပါင္း
မ်ားစြာ ျဖတ္သန္းသြားခဲ့ဖူးသည္။ သခင္ေယ႐ႈ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕သို႔ သြားေရာက္
လည္ပတ္ျခင္းအေၾကာင္း မႆဲ၊ မာကု၊ လုကာႏွင့္ ေယာဟန္တို႔မွတ္တမ္း
တင္ထားသည္ကို ေတြ႕ရ၏။ အျခားအခ်ိန္မ်ား၌လည္း ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕တြင္
ထင္ေပၚသည့္အရာမ်ားျဖင့္ သခင္ေယ႐ႈကိုေတြ႕ရ၏။ (၁) သူငယ္ေယ႐ႈ၊
ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕သို႔ယူေဆာင္လာျခင္း (လုကာ ၂း၂၂-၂၈)။ (၂) ဗိမာန္ေတာ္
အတြင္း၌ (၁၂) ႏွစ္သား သူငယ္ေယ႐ႈျငင္းခုံေျပာဆိုေဆြးေႏြးေနျခင္း (လုကာ
၂း၄၁-၅၀)။ (၃) သခင္ေယ႐ႈကို ဗိမာန္ေတာ္အထြတ္အထိပ္သို႔ စာတန္
ေခၚေဆာင္သြားျခင္း (လုကာ ၄း၉-၁၃)။ သို႔ေသာ္ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕၌
သခင္ေယ႐ႈ၏ေနာက္ဆုံးအမႈေတာ္ေဆာင္လုပ္ငန္းသည္ ခရစ္ဝင္က်မ္းေရး
ပုဂၢိဳလ္မ်ား၏အာ႐ုံကို အစြဲဆုံးအရာျဖစ္သည္။

တနဂၤေႏြ    ဇြန္ ၁၄
ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕သို႔ေအာင္ပြဲခံ
ဝင္ေရာက္ျခင္း (လုကာ ၁၉း၂၈-၄၀)။

ဗက္လင္ၿမိဳ႕၌ သခင္ေယ႐ႈဖြားျမင္ခဲ့သည္။ နာဇရက္ၿမိဳ႕၌ ႀကီးျပင္း
လာသည္။ ယုဒျပည္၊ ရွမာရိျပည္၊ ဂါလိလဲျပည္တို႔၌ သြန္သင္ေဟာေျပာ
ေရာဂါမ်ားကို ၿငိမ္းေစသည္။ သို႔ေသာ္ ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕သည္ သူအၿမဲအာ႐ုံစိုက္
သည္၊ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕ျဖစ္သည္။ "ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕သို႔တူ႐ူႂကြအံ့ေသာငွာ သေဘာ
ထားေတာ္မူ၏" (လုကာ ၉း၅၁)။ သူၿမိဳ႕တြင္းသို႔ဝင္ျခင္းသည္ ကမၻာ့သမိုင္း
၌ အေရးႀကီးဆုံးေသာအပတ္ကို စတင္လိုက္သည္။ ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ေအာင္ပြဲ
ရဘုရင္အျဖစ္ ဝင္ေရာက္ျခင္းျဖင့္ ရက္သတၱတစ္ပတ္စတင္ခဲ့ၿပီး၊ ကပ္တိုင္၌
သူ၏အေသသတ္ျခင္းျဖင့္ အဆုံးသတ္သည္။ ဤအျခင္းအရာျဖင့္ ရန္သူ
ျဖစ္ေသာကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ "ရန္သူျဖစ္လ်က္ပင္၊ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္
အေသခံေတာ္မူျခင္းအားျဖင့္၊ ငါတို႔သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္မိတ္သဟာယဖြဲ႕
ျခင္းေက်းဇူးေတာ္ကို ခံရသည္" (ေရာမ ၅း၁၀)။

(လုကာ ၁၉း၂၈-၄၀) ကိုဖတ္ပါ။ တပည့္ေတာ္မ်ား၏စိတ္လႈပ္ရွား
မႈကို စိတ္ကူးယဥ္ၾကည့္ပါ။ ဤအခ်ိန္၌ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕ရွိ ဒါဝိဒ္၏ေလာက
ပလႅင္ေပၚသို႔ ရွင္ဘုရင္ေယ႐ႈသည္ အမွန္ပင္တက္ေရာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း
၎တို႔ေသခ်ာထင္မည္ျဖစ္၏။ ဤအျခင္းအရာကိုၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္၊
မည္သည့္မွားေသာေမၽွာ္လင့္ျခင္းအေၾကာင္း သင္ခန္းစာရသနည္း။

သခင္ေယ႐ႈေမြးဖြားစဥ္အခါ၌၊ အေရွ႕အရပ္မွပညာရွိမ်ားသည္
ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕သို႔ လာေရာက္ၾကသည္။ ၎တို႔၏စိတ္တြင္ ခံစားရသည့္
ေမးခြန္းကိုေမးသည္။ "ယခုဖြားျမင္ေသာ ယုဒရွင္ဘုရင္သည္ အဘယ္မွာ
ရွိေတာ္မူသနည္း" (မႆဲ ၂း၂)။ ထိုေနာက္ ကပ္တိုင္မေရာက္မီ ရက္အနည္း
ငယ္၌ သူ၏တပည့္မ်ားႏွင့္လူထုပရိသတ္ႀကီးသည္ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕တြင္
ျပည့္လ်က္ရွိသည္။ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕၏ေကာင္းကင္ယံဝယ္၊ ႀကီးစြာေသာအသံ
သည္ ေပၚထြက္လာသည္။ "ထာ၀ရဘုရား၏အခြင့္ႏွင့္ႂကြလာေတာ္မူေသာ
ရွင္ဘုရင္သည္ မဂၤလာရွိေစသတည္း" (လုကာ ၁၉း၃၈)။

ဤအံ့ဩဖြယ္ေကာင္းလွေသာျမင္ကြင္းသည္ ဤအနာဂတၱိစကားကို
ျပည့္စုံေစသည္။ "အိုဇိအုန္သတို႔သမီး၊ အလြန္ဝမ္းေျမာက္ေလာ့။ အိုေယ႐ုရွလင္
ၿမိဳ႕သတို႔သမီး၊ ေႂကြးေၾကာ္ေလာ့။ တရားသျဖင့္စီရင္၍ ကယ္တင္ျခင္းသို႔
ေရာက္ေသာသခင္၊ သင္၏အရွင္မင္းႀကီးသည္ ျမည္းမႏွင့္ျမည္းကေလးကို
စီး၍ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕ေသာစိတ္ႏွင့္ သင္ရွိရာသို႔ႂကြလာေတာ္မူသည္ကို ၾကည့္႐ႈ
ေလာ့" (ဇာခရိ ၉း၉)။ သို႔ေသာ္၊ "ေဟာရွဏၰ" ျဖစ္ေစသတည္းဟူေသာ
ေႂကြးေၾကာ္သံမ်ားႏွင့္စတင္သည့္ ဤသမိုင္းဝင္ခ်ီတက္ပြဲသည္ မ်ားမၾကာမီ
ေခါင္းခြံအရပ္ဟုေခၚေသာ ေဂါလေဂါသ၌ ရပ္တန္႔မည္ျဖစ္၏။ ထိုေနရာ၌
သခင္ေယ႐ႈသည္ "အမႈၿပီးၿပီ" ဟု ေအာင္ပြဲခံသည့္အသံျဖင့္ ေႂကြးေၾကာ္
မည္ျဖစ္သည္။

ဘုရားသခင္၏ထာ၀ရအစီအစဥ္အတိုင္း အရာခပ္သိမ္းသည္ ၿပီးစီး
မည္ျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ သခင္ေယ႐ႈတပည့္ေတာ္မ်ား၏စိတ္မ်ားထဲတြင္၊
၎တို႔ေခတ္ကာလအခ်ိန္၌ ထုံးတမ္းဓေလ့မ်ား၊ သြန္သင္ခ်က္မ်ား၊ ေမၽွာ္လင့္
ခ်က္မ်ားႏွင့္ျပည့္လ်က္ရွိရာ၊ ေရွးဦးစြာက သခင္ေယ႐ႈသတိေပးခ်က္မ်ားႏွင့္
ျဖစ္ပ်က္မည့္အရာအားလုံးတို႔ကို လုံး၀ေမ့ေပ်ာက္လ်က္ရွိ၏။

သခင္ေယ႐ႈသူတို႔ကိုေျပာေသာ္လည္း သူတို႔နားမေထာင္ၾက။
(သို႔မဟုတ္) သူတို႔နားေထာင္မည္ျဖစ္၏၊ သို႔ေသာ္ ၎တို႔ေမၽွာ္လင့္ထား
သည့္အရာႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္သည့္အတြက္ သူတို႔ပိတ္ဆို႔လိုက္သည္။
သမၼာက်မ္း၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းႏွင့္လည္း ထိုကဲ့သို႔ကၽြႏ္ုပ္တို႔မျပဳလုပ္ရန္
ဘယ္ကဲ့သို႔ေသခ်ာေအာင္လုပ္မည္နည္း။

တနလၤာ ဇြန္ ၁၅
ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႔ေတာ္၊ ဗိမာန္ေတာ္ကိုေဆးေၾကာျ
ခင္း (လုကုကာ ၁၉း၄၆)။

"ငါ့အိမ္သည္ ဆုေတာင္းရာအိမ္ျဖစ္၏ဟု က်မ္းစာလာေသာ္လည္း၊
သင္တို႔သည္ ထိုအိမ္ကိုဓားျပတြင္းျဖစ္ေစၾကၿပီတကားဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏"
(လုကာ ၁၉း၄၆)။

ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕ထဲသို႔ေအာင္ပြဲခံၿပီးမဝင္မီ၊ သခင္ေယ႐ႈသည္
ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕ေပၚ မ်က္ရည္က်သည္။ သို႔ေသာ္ ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ဝင္ေရာက္ၿပီး
ေနာက္ ပထမဦးဆုံးသူျပဳလုပ္သည့္အရာကား၊ ဗိမာန္ေတာ္သို႔သြားေရာက္
ျခင္းျဖစ္၏။

(လုကာ ၁၉း၄၅-၄၈။ မႆဲ ၂၁း၁၂-၁၇ ႏွင့္ မာကု ၁၁း၁၅-
၁၉ ကိုဖတ္ပါ။ သခင္ေယ႐ႈျပဳလုပ္သည္တို႔မွ မည္သည့္အေရးႀကီးေသာ
သင္ခန္းစာတို႔ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔သင္ၾကားရယူႏိုင္မည္နည္း။ ဗိမာန္ေတာ္ကဲ့သို႔
တူလုနီးပါး ကၽြႏ္ုပ္တို႔အုပ္စုကို ဤပုံျပင္မ်ားက ဘယ္ကဲ့သို႔ေျပာသနည္း။
ဧဖက္ ၂း၂၁ ကိုလည္းဖတ္ပါ။

ခရစ္ဝင္က်မ္း (၄) က်မ္းလုံးသည္ ဗိမာန္ေတာ္ေဆးေၾကာျခင္း
အေၾကာင္းေျပာသည္။ (ေယာ ၂း၁၃-၂၅) တြင္ ေယာဟန္ေဖာ္ျပထားေသာ
ေဆးေၾကာျခင္းသည္ A.D. ၂၈ ပသခါပြဲေတာ္၌၊ ဗိမာန္ေတာ္သို႔ သခင္ေယ႐ႈ
သြားေရာက္စဥ္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ အခ်ိဳ႕တို႔က၊ ဒုတိယဗိမာန္ေတာ္
ေဆးေၾကာျခင္းကို သခင္ေယ႐ႈ၏အမႈေတာ္ေဆာင္အဆုံး၌ျဖစ္သည္ဟု
ေျပာၾကသည္။ A.D. ၃၁ တြင္ က်င္းပသည့္ပသခါပြဲ၌ျဖစ္သည္ဟုဆိုသည္။
ထိုေၾကာင့္ ဗိမာန္ေတာ္ေဆးေၾကာျခင္း (၂) ခုသည္ သခင္ေယ႐ႈ၏အမႈေတာ္
အေၾကာင္း သတင္းထပ္မံေပးသည္။ သူသည္ ဗိမာန္ေတာ္၏သန္႔ရွင္းမႈႏွင့္
ကိုးကြယ္မႈအခမ္းအနားမ်ားအတြက္ အဘယ္မၽွဂ႐ုစိုက္သည္ကိုျပသည္။
ေမရွိယအေနျဖင့္၊ သူ၏အာဏာႏွင့္တာဝန္ကို ဘယ္ကဲ့သို႔ေသခ်ာစြာရွင္းလင္း
ေအာင္ျပဳလုပ္သည္ကိုလည္းျပသည္။

ဒုတိယအႀကိမ္လာေရာက္စဥ္ ဗိမာန္ေတာ္ထဲ၌ သခင္ေယ႐ႈ၏
လုပ္ေဆာင္မႈတို႔သည္ သူအေသသတ္ျခင္းမခံရမီေလးတြင္ျဖစ္သည္။ ဤ
အရာသည္ စိတ္ဝင္စားဖြယ္ေမးခြန္းျဖစ္လာသည္။ သခင္ေယ႐ႈသည္ မၾကာမီ
အေသသတ္ျခင္းခံရမည္ကိုသူသိသည္။ မၾကာမီ ဗိမာန္၌ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္း
မ်ားသည္ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈမရွိေတာ့ဘဲ ရပ္ဆိုင္းမည္ကိုလည္းသူသိသည္။
သို႔ေသာ္၊ သခင္ေယ႐ႈသည္ ေရာင္းေကာင္းေရာင္းဝယ္လုပ္ေနျခင္းျဖင့္
ဗိမာန္ေတာ္ကိုညစ္ညမ္းေစေသာသူတို႔ကို ေမာင္းထုတ္လိုက္သည္။ ႏွစ္ေပါင္း
(၄၀) ခန္႔အၾကာတြင္ ဗိမာန္ေတာ္ႀကီးသည္ ပ်က္စီးမည္ျဖစ္သည္ကို သူ
အဘယ္ေၾကာင့္ဒီအတိုင္းမထားဘဲေနရသနည္း။

အေျဖကား ကၽြႏ္ုပ္တို႔မရရွိပါ။ သို႔ေသာ္ မ်ားေသာအားျဖင့္ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်
ရွိသည္မွာ၊ ဘုရားသခင္၏အိမ္ေတာ္အျဖစ္တည္ရွိဆဲျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္
ဖြယ္ရွိသည္။ ကယ္တင္ျခင္းစီမံကိန္းကိုျပသသည့္ေနရာအျဖစ္ တည္ရွိဆဲ
ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္မည္။ သို႔ေသာ္ တစ္နည္းအားျဖင့္ သခင္ေယ႐ႈ၏အေသခံ
ျခင္းသည္ ျဖစ္အံ့ဆဲဆဲ၌၊ ဗိမာန္ေတာ္၏ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ျခင္းအရာတို႔သည္
သခင္ေယ႐ႈသည္ ဘယ္သူျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ကပ္တိုင္ေပၚသူ၏အေသခံျခင္း
သည္ ဘယ္ကဲ့သို႔အနက္ရွိသည္ကို သစၥာရွိဂ်ဴးလူမ်ိဳးအနည္းငယ္တို႔ကို
နားလည္ရန္အေရးႀကီးသည့္ ကူညီမႈေပးဆဲျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္မည္ျဖစ္၏။
ထိုေၾကာင့္ ဗိမာန္ေတာ္သည္ "ကမၻာဦးကပင္ ကြပ္မ်က္ျခင္းခံရေသာသိုးသငယ္"
ကို လူတို႔သိရွိနားလည္ရန္ (ဗ်ာ ၁၃း၈) ႏွင့္ ကယ္တင္ျခင္းစီမံကိန္းတစ္ခု
လုံးကို ျပသရန္ကူညီႏိုင္ဆဲျဖစ္သည္။

အဂၤါ ဇြန္ ၁၆
သစၥာမဲ့ျခင္း (လုကာ ၂ဝး၉-၁၉)။

အလြန္ဆိုးဝါးေသာဥယ်ာဥ္မႉးသင္ခန္းစာပုံျပင္သည္ (လုကာ ၂ဝး၉-
၁၉) လူတို႔ကိုကယ္တင္ျခင္း၌ သမိုင္းသင္ခန္းစာေပးသည္။ ထိုသမိုင္း၏
ဗဟိုအလယ္၌ ထာ၀ရဘုရားႏွင့္အားနည္းေသာအျပစ္သားမ်ားအတြက္ သူ၏
အစဥ္အၿမဲတည္ရွိသည့္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတာ္ရွိသည္။ သင္ခန္းစာပုံျပင္သည္
၎အခ်ိန္၌ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတို႔၏ေခါင္းေဆာင္မ်ားအေၾကာင္းျဖစ္သည္။ (ဤ
ပုံျပင္သည္ ၎တို႔အားရည္စူးၿပီးေျပာသည္ကို သူတို႔သိသည္။) (ငယ္ ၁၉)။
သို႔ေသာ္ ဤသင္ခန္းစာပုံျပင္သည္ လူတိုင္းအတြက္ အခ်ိန္အကန္႔အသတ္
မရွိျဖစ္သည္။ မ်ိဳးဆက္တိုင္းကိုလည္းေကာင္း၊ အသင္းေတာ္အုပ္စုတိုင္းကို
လည္းေကာင္း၊ ဘုရားသခင္၏ခ်စ္ျခင္းႏွင့္ယုံၾကည္ကိုးစားမႈ သြန္းေလာင္း
ျခင္းခံရေသာသူတိုင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္ေမၽွာ္လင့္ေသာသစၥာရွိမႈကို ျပန္လည္
အပ္ႏွံေသာလူတိုင္းအေၾကာင္း ရည္ၫႊန္းေျပာဆိုျခင္းျဖစ္သည္။ ယေန႔
ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ "ငွားရမ္းသူမ်ား" ျဖစ္ၿပီး၊ ဤသင္ခန္းစာပံုျပင္မွ သမိုင္း၏
သင္ခန္းစာမ်ားကို ဘုရားသခင္ျမင္သကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္သင္ၾကားရယူႏိုင္၏။

(လုကာ ၂ဝး၉-၁၉) ကိုဖတ္ပါ။ သင္ခန္းစာပုံျပင္မွ အမွားကဲ့သို႔
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ျပဳလုပ္ေသာ္၊ ဤေနရာ၌ သင္ၾကားရရွိသည့္စည္းမ်ဥ္းမ်ားသည္၊
ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ ဘယ္ကဲ့သို႔အနက္ရွိမည္နည္း။

ဘုရားသခင္အားခ်စ္ျခင္းႏွင့္ စင္ၾကယ္ျခင္းအသီးကိုေပးမည့္အစား၊
ဘုရားသခင္၏စပ်စ္ဥယ်ာဥ္မွ အလုပ္သမားမ်ားတို႔သည္ ထိုသို႔ျပန္ေပးရန္
ပ်က္ကြက္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ဘုရားသခင္သည္ စပ်စ္ဥယ်ာဥ္ပိုင္ရွင္အျဖစ္
အေစခံတစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ (ငယ္ ၁၀-၁၂) ပုေရာဖက္တစ္ဦးၿပီး
တစ္ဦး (ေယရမိ ၃၅း၁၅) ပို႔ခဲ့သည္။ ဘုရားသခင္သည္ သူ၏လူတို႔ကို
၎တို႔၏ဘ႑ာစိုးတာဝန္ကိုလုပ္ေဆာင္ရန္ သူ၏ခ်စ္ျခင္း၌သစၥာရွိစြာျဖင့္
ႀကိဳးစားဆြဲေဆာင္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ပုေရာဖက္တိုင္းသည္ သူ၏လူမ်ားမွ
အလြဲသုံးစားမႈ၏သားေကာင္မ်ားျဖစ္ခဲ့သည္။ "သင္တို႔ဘိုးေဘးမ်ားသည္
အဘယ္ပုေရာဖက္ကိုမၽွ မၫွဥ္းဆဲဘဲေနသနည္း" (တမန္ ၇း၅၂)။

ဘုရားသခင္၏သမိုင္းသည္ ေမတၱာပုံျပင္ရွည္ျဖစ္သည္။ ဝမ္းနည္း
ဖြယ္ေကာင္းေသာအရာတို႔သည္ အဖန္တလဲလဲ ေခါင္းျပန္ေထာင္လ်က္
ရွိသည္။ သို႔ေသာ္၊ ဂုဏ္ျပဳခ်ီးမြမ္းျခင္းႏွင့္ ဘုန္းေတာ္သည္ ေနာက္ဆုံး၌
ေအာင္ျမင္မည္ျဖစ္၏။ ကပ္တိုင္ေနာက္၌ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္းသည္ လိုက္လာ
မည္ျဖစ္၏။ တိုက္ကိုတည္ေဆာက္ေသာသူမ်ား ပယ္ထားေသာေက်ာက္သည္
ကယ္တင္ျခင္းခံရေသာသူအားလုံး ဆင္းရဲသည္ျဖစ္ေစ၊ ခ်မ္းသာသည္ျဖစ္ေစ၊
တစ္ပါးအမ်ိဳးသားျဖစ္ေစ၊ ဂ်ဴးလူမ်ိဳးျဖစ္ေစ၊ ေယာက္်ားၿဖစ္ေစ၊ မိန္းမျဖစ္
ေစ အားလုံးတို႔သည္ လူတစ္မ်ိဳးတည္းအျဖစ္ ေနထိုင္ၾကမည္။ ဘုရားသခင္
၏ႏိုင္ငံေတာ္တည္ေဆာက္သည့္ ဗိမာန္ေတာ္ႀကီး၏တိုက္ေထာင့္အထြတ္
ျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိလာမည္ျဖစ္၏။ ေနာက္ဆုံး၌ သူတို႔သည္ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံ
၏စပ်စ္ဥယ်ာဥ္ထဲ၌ ေလၽွာက္ၾကမည္ျဖစ္ၿပီး ၎၏အသီးမ်ားကို ထာ၀ရ
ေပ်ာ္႐ႊင္စြာသုံးေဆာင္ၾကမည္ျဖစ္၏။

ယေန႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အလြဲသုံးစားျပဳရန္ ဘုရားသခင္၏ပုေရာဖက္မ်ား
သက္ရွင္ေနထိုင္မည္မဟုတ္ေသာ္လည္း၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ေရွးဘိုးေဘးမ်ား
နည္းတူ ဘုရားသခင္၏သတင္းစကားကို ယူေဆာင္လာေသာသူတို႔အား
လက္မခံဘဲ ျငင္းဆန္ဆဲျဖစ္မည္။ "စပ်စ္ဥယ်ာဥ္မွအသီးကို" ဘုရားသခင္
အားေပးရန္ ေခၚေတာ္မူျခင္းကိုခံရေသာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္၊ ဤသတင္းစကား
မ်ားကို သယ္ေဆာင္လာေသာသူမ်ားႏွင့္ ၎တို႔၏သတင္းစကားမ်ားကို
လက္ခံရန္ မျငင္းဆန္ဘဲ၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဘယ္ကဲ့သို႔ ေသခ်ာေအာင္လုပ္မည္နည္း။

ဗုဒၶဟူး ဇြန္ ၁၇
ဘုရားသခင္ႏွင့္ၿပိဳင္ဘက္ကဲသာဘု
ရင္ (လုကာ ၂ဝး၂၀-၂၆)။

(လုကာ ၂ဝး၂၀-၂၆) ကိုဖတ္ပါ။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ မည္သည့္ႏိုင္ငံ
၌ေနသည္ျဖစ္ေစ၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏အေျခအေန၌ အသုံးျပဳရန္၊ ဤေနရာ၌
သခင္ေယ႐ႈသြန္သင္သည့္အရာမ်ားမွ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဘယ္ကဲ့သို႔ သင္ၾကားရယူ
ႏိုင္မည္နည္း။

သခင္ေယ႐ႈသက္ရွိထင္ရွားစဥ္၊ ေရာမတို႔အခြန္ခံျခင္းသည္ လူတို႔
အလြန္မႏွစ္သက္ေသာအရာျဖစ္သည္။ A.D. ၆ ပတ္ဝန္းက်င္၌၊ Josephus
ဆိုသည့္ သမိုင္းေရးပုဂၢိဳလ္၏အဆိုအရ၊ ဂါလိလဲျပည္သား Jကိas ဆိုေသာ
သူသည္ ကဲသာဘုရင္ကို အခြန္ေပးျခင္းသည္ ဘုရားသခင္ကိုဆန္႔က်င္ပုံကန္
ရာသို႔ေရာက္သည္ဟု ေၾကညာလိုက္သည္။ ဤအျခင္းအရာသည္ ေရာမ
ဆန္႔က်င္ပုန္ကန္ေရး မၾကာခဏျဖစ္ေပၚေစခဲ့သည္။ အခြန္အခမ်ားသည္
အလြယ္တကူျပႆနာျဖစ္ႏိုင္သည့္အတြက္ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္မ်ားသည္
သခင္ေယ႐ႈထံသူလၽွိဳမ်ားေစလႊတ္ကာ၊ အခြန္ေပးေဆာင္ျခင္းသည္ တရားဝင္
သေလာဟု လာေရာက္ေမးျမန္းၾက၏။ သို႔ေသာ္၊ သူတို႔သည္ ဤေမးခြန္း
ကိုေမးရသည့္ ဖုံးကြယ္ထားေသာအေၾကာင္းအရင္းရွိသည္။ ဥပမာအားျဖင့္၊
အခြန္ေပးေဆာင္ျခင္းသည္ တရားဝင္သည္ဟု သခင္ေယ႐ႈေျဖၾကားခဲ့ေသာ္၊
သခင္ေယ႐ႈသည္ ေရာမတို႔ဘက္ကရွိသည္ဟု ၎တို႔ကစြပ္စြဲေျပာဆိုမည္
ျဖစ္၏။ အကယ္၍ သခင္ေယ႐ႈသည္ အခြန္ေပးျခင္းသည္ တရားမဝင္ဟု
ေျဖၾကားသည္ရွိေသာ္၊ သူသည္ဂ်ဴးလူမ်ိဳးတို႔၏စိတ္ခံစားမႈအေျခအေနေနာက္
လိုက္ၿပီး ေရာမတို႔၏တရားဥပေဒကို ဆန္႔က်င္ရာေရာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း
ေျပာဆိုစြပ္စြဲမည္ျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ျပဳေသာ္၊ ႏိုင္ငံေတာ္ကိုသစၥာေဖာက္မႈ
ျဖင့္ တရားစြဲဆိုျခင္းခံရမည္ျဖစ္၏။ သူတို႔သည္ သခင္ေယ႐ႈကို ထြက္ရ
လမ္းမရွိသည့္ေထာင္ေခ်ာက္ထဲသို႔ ထည့္သြင္းထားရွိရန္ ေမၽွာ္လင့္ၾကသည္။

သို႔ေသာ္ သခင္ေယ႐ႈသည္ ၎တို႔၏အႀကံအစည္ကိုသိသည္။
ဒဂၤါးျပားေပၚရွိ ကဲသာဘုရင္ပုံကိုၫႊန္ျပၿပီး "ကိုယ္ေတာ္က၊ ကဲသာဘုရင္၏
ဥစၥာကို ကဲသာဘုရင္အားဆက္ေပးၾကေလာ့။ ဘုရားသခင္၏ဥစၥာကိုကား
ဘုရားသခင္အားဆက္ေပးၾကေလာ့ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏" (လုကာ ၂ဝး၂၅)။
ကဲသာဘုရင္လက္ေအာက္၌ ေနထိုင္ေသာသူတို႔သည္၊ ၎၏ေငြကို ေန႔စဥ္
ႏွင့္အမၽွ လုပ္ငန္းေဆာင္တာမ်ားအတြက္ အသုံးျပဳသည္ျဖစ္ရာ၊ ကဲသာဘုရင္
အားအခြန္ေပးရန္ တာဝန္ရွိသည္။ သို႔ပို၍ႀကီးသည့္တာဝန္တစ္ခုကားရွိေသး
၏။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားရွင္၏ပုံသဏၭာန္ႏွင့္အညီ ဖန္ဆင္းခံရသည့္
အတြက္၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ သူ႕ကိုသစၥာအျပည့္ရွိရမည္ျဖစ္၏။

"ခရစ္ေတာ္သည္ ႐ိုးသားသည့္အေျဖကိုေပးလိုက္သည္။ လူတို႔သည္
ေရာမႏိုင္ငံတန္ခိုးအာဏာေအာက္၌ အကာအကြယ္ျဖင့္ ေနထိုင္ၾကရသျဖင့္
ထိုအာဏာတန္ခိုးေတာင္းခံသည့္ေထာက္ခံမႈကို ေပးရမည္ျဖစ္၏။ ဤအရာ
သည္ ဘုရားသခင္ခ်မွတ္ထားသည့္စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္မျဖစ္သေ႐ြ႕
ကာလပတ္လုံး လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မည္ျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ ႏိုင္ငံ၏ဥပေဒသမ်ားကို
ေအးခ်မ္းသာယာစြာျဖင့္လိုက္နာစဥ္ လူတို႔သည္ အခ်ိန္တိုင္း၌ ဦးစြာဘုရား
သခင္ေပၚသစၥာအျပည့္အဝရွိရမည္ျဖစ္၏။" E. G. White, DA, p. 602.

မည္သည့္ႏိုင္ငံ၌ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ေနထိုင္သည္ျဖစ္ေစ၊ တစ္ခ်ိန္တည္း၌
ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ "ဘုရားသခင္တည္ေထာင္ျပဳစုေတာ္မူေသာ၊ ခိုင္ခံ့ၿမဲၿမံေသာ
ၿမိဳ႕" ၏ႏိုင္ငံသားမ်ားျဖစ္သည္ကိုသတိရလ်က္၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဘယ္ကဲ့သို႔
ေသာနည္းျဖင့္ ႏိုင္ငံသားေကာင္းမ်ားအျဖစ္ ဆက္လက္ေနထိုင္ႏိုင္မည္နည္း။
(ေဟၿဗဲ ၁၁း၁၀)။

ၾကာသပေတး ဇြန္ (၁၈)
ကိုယ္ေတာ္၏ညစာစားပြဲ (လုကာ ၂၂း၁၃-၂၀)။


(လုကာ ၂၂း၁၃-၂၀) ကိုဖတ္ပါ။ ပသခါပြဲအခ်ိန္၌ ကိုယ္ေတာ္၏
ညစာစားပြဲတည္ျခင္းသည္ အဘယ္ေၾကာင့္အေရးႀကီးသနည္း။

သခင္ေယ႐ႈသည္ ညစာစားပြဲကို ပသခါပြဲက်င္းပသည့္သမိုင္းဝင္
အခ်ိန္ႏွင့္ဆက္စပ္ထားသည့္ ပသခါပြဲေတာ္၏အေနအထားသည္ လူသား
တို႔၏အားနည္းျခင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ႀကီးမားေသာတန္ခိုးကိုႏႈိင္းယွဥ္ျပသ
ျခင္းျဖစ္သည္။ ဣသေရလအမ်ိဳးတို႔သည္ ၎တို႔ကိုယ္ကို အဲဂုတၱဳျပည္၏
ကၽြန္အျဖစ္မွလႊတ္ရန္ မတတ္ႏိုင္။ ထိုနည္းတူစြာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ အျပစ္၏
ရလဒ္မွ မိမိတို႔ကိုယ္ကိုလႊတ္ရန္ မတတ္ႏိုင္ေခ်။ လြတ္လပ္ျခင္းသည္
ဘုရားသခင္ထံမွ ၎၏ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္ခ်စ္ျခင္းတို႔၏လက္ေဆာင္အျဖစ္
လာသည္။ ဤသင္ခန္းစာကို ဣသေရလအမ်ိဳးတို႔သည္ မ်ိဳးဆက္တစ္ခုၿပီး
တစ္ခုမွလာေသာ ကေလးသူငယ္တို႔ကို သင္ၾကားေပးရန္ျဖစ္သည္။ (ထြက္၊
၁၂း၂၆၊ ၂၇)။ ဣသေရလအမ်ိဳးတို႔၏လြတ္လပ္မႈသည္ ဘုရားသခင္၏
ကယ္တင္ျခင္းအလုပ္ျဖင့္ သမိုင္း၌အျမစ္တြယ္ခဲ့သည္။ ထိုနည္းတူ အျပစ္မွ
လူတို႔၏လြတ္လပ္မႈသည္ ကပ္တိုင္၏သမိုင္းဝင္အျဖစ္အပ်က္မ်ားအေပၚ
အမွီျပဳသည္။ သခင္ေယ႐ႈသည္ "ငါတို႔ပသခါသိုးသငယ္" ျဖစ္သည္။ (၁ေကာ၊
၅း၆)။ ထိုေနာက္ သူ၏ေနာက္ဆုံးညစာစားပြဲသည္ "ခရစ္ေတာ္အေသသတ္ခံ
ျခင္း၏ အေရးႀကီးပုံကို လူထုပရိသတ္တို႔အား အာ႐ုံစိုက္သတိျပဳေစရန္
ယုံၾကည္သူတို႔ၫႊန္ျပျခင္း၏ဥပမာျဖစ္သည္။" G. C. Berkouwer, The Sacraments,
p. 193 မွေကာက္ႏုတ္သည္။

"သခင္ေယ႐ႈသည္ ရန္သူလက္သို႔အပ္ႏွံျခင္းခံရေသာည" (၁ေကာ
၁၁း၂၃)၊ ကပ္တိုင္ေပၚမတက္မီတစ္ညအလို၊ ေနာက္ဆုံးညစာစားပြဲတြင္
သူ၏တပည့္မ်ားသတိရရန္ လိုအပ္ေသာအေရးႀကီးသည့္သတင္းစကားမ်ား
ကိုေပးခဲ့သည္။ မုန္႔ႏွင့္စပ်စ္ရည္သည္ သေကၤတမ်ားျဖစ္ၿပီး ခ်ိဳးဖဲ့ျခင္း
ကိုခံရေတာ့မည့္သူ၏ကိုယ္ခႏၶာႏွင့္ လူတို႔၏အျပစ္ကိုလႊတ္ေစျခင္းငွါ သြန္းရ
ေတာ့မည့္အေသြးကို သူတို႔သတိရေစရန္ျဖစ္သည္။ သခင္ေယ႐ႈ၏အေသ
သတ္ခံျခင္းသည္ အျပစ္မွ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကိုကယ္ရန္ တစ္ခုတည္းေသာနည္း
ျဖစ္၏။ ဤသို႔ေသာနည္းျဖင့္ သခင္ေယ႐ႈ၏အေသခံျခင္းသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏
ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ ေကာင္းကင္၏ဆုေက်းဇူးျဖစ္သည္ကို ေမ့မည္
မဟုတ္ဘဲ ညစာစားပြဲကို သခင္ေယ႐ႈတစ္ဖန္ျပန္လည္ႂကြလာသည္တိုင္ေအာင္
ေစာင့္စည္းရန္ မိန္႔မွာခဲ့ၿပီး ေကာင္းခ်ီးေပးခဲ့၏။ (၁ေကာ၊ ၁၁း၂၄-၂၆)။

သခင္ေယ႐ႈ၏သြန္သင္ခ်က္သည္ "လူအမ်ား၏အျပစ္ကိုလႊတ္ေစ
ျခင္းငွါ သြန္းေသာငါ၏အေသြး" ကို (မႆဲ ၂၆း၂၈)၊ သမိုင္းကုန္ဆုံးသည့္
တိုင္ သတိရရန္ျဖစ္သည္။ ဤသြန္သင္ခ်က္ကိုျငင္းဆန္ၿပီး ကယ္တင္ျခင္းကို
အျခားေသာနည္းလမ္းျဖင့္ ေ႐ြးခ်ယ္ျခင္းသည္ ဘုရားရွင္ေ႐ြးခ်ယ္ထားေသာ
ကယ္တင္ျခင္းနည္းလမ္းကို ျငင္းဆန္ျခင္းျဖစ္၏။

အေရးပါေသာသင္ခန္းစာ (၂) ခုကိုျမင္ႏိုင္သည္။ သခင္ဘုရား၏
စားပြဲေတာ္၌ "ခရစ္ေတာ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္အေသခံခဲ့သည္" ဆိုသည့္
ပထမသင္ခန္းစာကို သတိရရန္ျဖစ္သည္။ ဒုတိယသင္ခန္းစာမွာ သူ၏
အေသသတ္ခံျခင္းေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတူတကြတေပါင္းတစည္းတည္း
မိတ္သဟာယဖြဲ႕ရန္ ယူေဆာင္လာျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔စားပြဲ၌ထိုင္ေန
စဥ္ပင္ ေနာက္ဆုံးကာလ ခရစ္ေတာ္၏ကယ္တင္ျခင္းခံရေသာသူတို႔အေနျဖင့္
ထိုင္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုေနာက္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏သခင္ဘုရားႂကြလာေတာ္မူ
ျခင္းကို ေစာင့္ဆိုင္းလ်က္ေန၏။ ထိုသို႔မတိုင္မီ သမိုင္းသည္ အနက္
အဓိပၸါယ္ရွိေၾကာင္းႏွင့္ အသက္တာသည္ ေမၽွာ္လင့္ျခင္းရွိေၾကာင္း၊ သခင္
ဘုရား၏စားပြဲသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကိုသတိရေစ၏။

ထာ၀ရအသက္ကတိေတာ္ကိုေပးရန္ ခရစ္ေတာ္သည္ မိမိခႏၶာကိုယ္
ႏွင့္အေသြးကို ေပးဆပ္ခဲ့ရသည္။

သင့္အား တစ္နည္းအားျဖင့္ အၿမဲေမၽွာ္လင့္ျခင္းေပးရန္ ဤအံ့ဖြယ္
ေကာင္းလွေသာေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားသည္ သင့္အဖို႔ျဖစ္ရန္ ဘယ္ကဲ့သို႔
ျပဳလုပ္မည္နည္း။

ေသာၾကာ ဇြန္ (၁၉)
ထပ္ဆင့္ေလ့လာရန္။


"ခရစ္ေတာ္၏အသားႏွင့္အေသြးစားေသာက္ျခင္းသည္ သူ႕ကို
ကိုယ္ပိုင္ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ လက္ခံျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ျပဳလုပ္ျခင္းျဖင့္
ကၽြႏ္ုပ္တို႔အျပစ္မ်ားကိုေျဖလႊတ္သည္ဟုယုံၾကည္ၿပီး သူ၌ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္
ျပည့္စုံသည္ျဖစ္၏။ သူ၏ေမတၱာေတာ္ကိုၾကည့္႐ႈျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း၊
ေတြးေတာျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း၊"ေသာက္သုံး" ျခင္းအားျဖင့္လည္းေကာင္း၊
ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ သူ၏သဘာ၀၌ ေပါင္းစပ္ပါဝင္လာျခင္းျဖစ္၏။ အစာကို
မစားေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္အကူညီရမည္မဟုတ္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အသက္ရွင္
ျခင္း၏အေၾကာင္းအရင္းတြင္လည္း တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းပါဝင္ႏိုင္ျခင္းမရွိ။
ထိုနည္းတူ၊ ခရစ္ေတာ္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကိုယ္ပိုင္ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ မသိရွိေသာ္
သူသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ တန္ဖိုးရွိမည္မဟုတ္ပါ။ သူ႕ကိုသိ႐ုံမၽွႏွင့္
ကၽြႏ္ုပ္တို႔မည္သို႔မၽွေကာင္းက်ိဳးမရ။ သူ၏အသက္တာသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏
အသက္တာျဖစ္ရန္ သူ႕ကို "စားသုံး" ရမည္။ စိတ္အတြင္း၌ သူ႕အားလက္ခံ
ရမည္ျဖစ္၏။ သူ၏ေမတၱာ၊ သူ၏က႐ုဏာေက်းဇူးသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ဝိညာဥ္
အတြင္းစိမ့္ဝင္ရမည္ျဖစ္၏။" E. G. White, DA, p. 389 မွေကာက္ႏုတ္
သည္။
-၀-



No comments:

Post a Comment